V rámci prezentácie na tému Sociálne siete vo vede – ich význam, prínos a zacielenie Martin Rajec z digitálnej reklamnej agentúry Zaraguza vysvetlil nutnosť byť v priestore sociálnych médií stručný a výstižný s primeranou dávkou emócií.
Zo zákulisia tlačovej agentúry SR nám Viera Kulichová prezradila, ako sa na vedecké témy pozerajú médiá a prečo je dôležité byť rýchly a aktuálny pri informovaní verejnosti o vedeckých témach.
Lívia Hlavačková, ktorá publikovala niekoľko desiatok populárno-náučných blogov a niekoľko stoviek postov na sociálnych sieťach na medicínske témy nám vo svojej prednáške Poľudštenie vedy ozrejmila, ako sa dá pútavo cez príbehy prerozprávať aj zložitá téma.
Hviezdou programu však pre nás bol známy moderátor vzdelávacích relácií VAT magazín a EXPERIMENT na RTVS Gregor Mareš. Svojim profesionálnym vystupovaním a prirodzenosťou v prejave nám vyrazil dych, až sa nám na malú chvíľku zazdalo, že ten mediálny prejav predsa nemôže byť taký komplikovaný....až kým nezačal tréning....to už je však iný príbeh :-)